Rozhranie Bluetooth Victron Energy VE.Direct smart dongle ASS030536011
S VE.Direct to Bluetooth dongle môžete získať aktuálne informácie o stave zariadenia, ďalej potom historické hodnoty a dokonca aj výrobky Victron Energy konfigurovať.
Dongle spolupracuje s VictronConnect App, k dispozícii je pre Android a iOS zariadenia.
Podporované produkty VICTRON
Dongle môže byť pripojený na všetky produkty VICTRON, ktoré majú vstavaný VE.Direct port. Pre úplný zoznam viď manuál VictronConnect App .
Poznámky k inštalácii
- Pripojte dongle priamo k produktom. Dongle nie je možné pripojiť k Color Control GX.
- Nie je možné monitorovať produkt používať s pomocou dongle a zároveň používať Color Control GX.
- Nie je možné predlžovať kábel VE.Direct.
Podporované telefóny a tablety
Použitý prístroj musí mať Bluetooth 4.0 (BT LE). Úplný zoznam zariadení nájdete v príručke VictronConnect .
Prezrite si podrobný PDF manuál s popisom všetkých Smart funkcií tu.
VictronConnect App
Dongle spolupracuje s VictronConnect App. Odkazy na stiahnutie pre iPhone, iPad, rovnako ako Android zariadenia sú k dispozícii na našej softvérovej stránke
Postup spárovania
Predvolený kód PIN je 000000
Po pripojení môžete zmeniť PIN kód pomocou tlačidla (i) v pravom hornom rohu aplikácie.
Pokiaľ dôjde k strate dongle PIN kódu, nastavte ho na 000000 stlačením a podržaním tlačidla.
LED stavové kódy
Dongle má dve LED diódy, stavovú LED Bluetooth (modrá), a chybovú LED (červená). Pri zapnutí sa rozsvietia obe diódy.
Stav | modrá LED | červená LED | Poznámka |
Nepripojený | pomalé blikanie | vypnuté | |
Pripojený | zapnuté | vypnuté | |
Vymyzanie PIN | Dvojité zablikanie | Dvojité zablikanie |
Počas aktualizácie firmvéru sú k dispozícii niektoré ďalšie stavové kódy LED
Stav | modrá LED | červená LED | Poznámka |
Nepripojený | rýchlo bliká | rýchlo bliká | |
Pripojený | zapnuté | pomalé blikanie | |
Nahrávanie | zapnuté | rýchlejšie blikanie | |
Programovanie | rýchlo bliká | vypnuté |
Riešenie problémov:
Nevidím svoj produkt na obrazovke displeji
- Iba jeden telefón alebo tablet môže byť pripojený k dongle súčasne. Uistite sa, že žiadne ďalšie zariadenie nie je pripojené k dongle, a skúste to znova.
- Dongle nepodporuje všetky produkty VICTRON. Skontrolujte, či je výrobok Victron uvedené v časti vyššie.
- Dongle je napájaný cez kábel VE.Direct. Uistite sa, že dongle je pripojený k podporovanému zariadeniu a LED bliká pri pripájaní kábla alebo je zapnuté napájanie.
Nemôžem sa pripojiť k dongle
- Uistite sa, že ste dostatočne blízko k dongle. V otvorenom priestore, vo vzdialenosti cca do 20 metrov by mal fungovať.
- Problémy s pripojením môžu byť spôsobené nesprávnym spárovanie Bluetooth. Skúste znova spárovanie párovania tak, že najprv odstránite párovanie z telefónu: prejdite do Nastavenie telefónu, potom zvoľte funkciu Bluetooth. Kliknite na (i) -iconu vedľa "VE.Direct LE" zariadenia a zvoľte "Zabudnite na toto zariadenie". Potom otvorte aplikáciu VictronConnect znova a z opäť zvoľte vyhľadať výrobky. Nastavte dongle do režimu párovania stlačením tlačidla, vyberte produkt VICTRON obrazovke danej aplikácie. Potvrďte párovanie a teraz by ste mali byť teraz pripojení k dongle.
Aktualizácia firmware dongle
Pri prvom pripojení s novou verziou VictronConnect sa môže stať, že firmware dongle je potrebné aktualizovať. Majte na pamäti, že táto aktualizácia firmvéru dongle môže byť trochu zložitejšia: všetky kroky treba trpezlivo a presne dodržiavať.
Aktualizácia môže potrebovať viac krokov: proces sa opakovať kým položka dongle nezmizne zo zoznamu a produkt bude pripojený k dongle.
Ak sa v proces aktualizácie preruší jednoducho aplikáciu zatvorte a znovu otvorte. To by malo obnoviť proces aktualizácie do posledného dokončeného kroku.
Doplnkové informácie
Kategória: | Príslušenstvo FV |
Príslušenstvo vhodné pre: | solárne regulátory |
Žiadne komentáre
Žiadne komentáre
40,96 €
34,13 € bez DPH
Nový komentár